0

Blog

/

articles

Πώς υπολογίζεται μία μερίδα φαγητού;


Η επεξήγηση των μερίδων φαγητού είναι ένα κομμάτι της διατροφικής μας αγωγής, τη σημασία του οποίου δεν πρέπει να παραβλέπουμε. Η σωστή κατανόηση του μεγέθους των μερίδων μας δε θα μας βοηθήσει απλώς στο να έχουμε έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας με το διαιτολόγο μας, αλλά αποτελεί και προϋπόθεση για τη σωστή εφαρμογή του προγράμματος διατροφής που πρόκειται να ακολουθήσουμε.

Διάβασε περισσότερα

Διατροφή & ανοσοποιητικό


Είναι γεγονός πως η έξαρση της πανδημίας του Covid-19 αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον πολλών γύρω από το πώς η διατροφή μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να λειτουργήσει προληπτικά έναντι των ιώσεων. 

Διάβασε περισσότερα

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το μοσχαρίσιο κρέας


Αν και το μοσχαρίσιο κρέας συστήνεται συχνά σαν μία υγιεινή διατροφική επιλογή, η αλήθεια είναι πως η κατανάλωσή του σχετίζεται σε πολλές περιπτώσεις με την ανάπτυξη σοβαρών παθήσεων, μεταξύ των οποίων και αρκετών θανατηφόρων. 

Διάβασε περισσότερα

Τα λιπαρά και ο ρόλος τους στη διατροφή μας


Τα λιπαρά οξέα, τα οποία λαμβάνουμε μέσω της κατανάλωσης λίπους, αποτελούν - μαζί με την πρωτεΐνη και τους υδατάνθρακες - βασική πηγή ενέργειας για τον ανθρώπινο οργανισμό. Μάλιστα κάποια είδη λιπαρών - όταν καταναλώνονται στη σωστή ποσότητα - δε μας παρέχουν απλώς ενέργεια, αλλά συμβάλλουν και στη διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού μας. Αντιθέτως, υπάρχουν λιπαρά, τα οποία είναι βλαβερά και ως εκ τούτου είναι καλό να αποφεύγονται. 

Διάβασε περισσότερα

Πώς νοθεύεται το μέλι ή γιατί το μέλι πρέπει να είναι ακριβό


Παρά την παγκόσμια μείωση του πληθυσμού των μελισσών από την ευρεία χρήση φυτοφαρμάκων και εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, η Κίνα (ο μεγαλύτερος εξαγωγέας μελιού παγκοσμίως) έχει από το 2000 σχεδόν διπλασιάσει την παραγωγή μελιού της, όταν μέσα στο ίδιο διάστημα ο αριθμός των κυψελών της υπολογίζεται αυξημένος μόλις κατά 23%.

Διάβασε περισσότερα

Δυσανεξία & αδυνάτισμα


Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αρκετός ντόρος γύρω από το θέμα της τροφικής δυσανεξίας. Αυτό από τη μία είναι καλό για τα άτομα με διαγνωσμένη δυσανεξία, τα οποία έχουν πλέον ευκολότερη πρόσβαση σε προϊόντα ειδικής διατροφής χάρη στην ευαισθητοποίηση επί του θέματος, αλλά και τη βιομηχανία τροφίμων, η οποία έχει δει μία νέα Αγορά να ανθίζει. Στη σημερινή μας ανάρτηση όμως θα αναφερθούμε σε μία άλλη προέκταση του θέματος, αυτό την εξαπάτησης. 

Διάβασε περισσότερα

Η ενέργεια των τροφίμων & πώς να αυξήσετε την απελευθέρωσή της


Ιδιαίτερα κατά τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί ένα συχνό φαινόμενο ατόμων με χρόνιο αίσθημα κόπωσης που οδηγεί σε μία διαρκή αναζήτηση τροφών ή συμπληρωμάτων διατροφής που παρέχουν ενέργεια ή τόνωση.

Διάβασε περισσότερα

Δίαιτα express; Ευχαριστώ, δε θα πάρω.


Οι περισσότεροι από εμάς θα έχουμε κάπου διαβάσει ή ακούσει για κάποια επαναστατική δίαιτα express που θα μας βοηθήσει να χάσουμε τα κιλά των γιορτών ή να προετοιμαστούμε για την παραλία, χάνοντας 5 κιλά σε 7 ημέρες χωρίς στερήσεις, 8 κιλά σε μία μόνο εβδομάδα, 10 κιλά σε 15 ημέρες κ.ο.κ.

Διάβασε περισσότερα

Υπολογισμός του ιδανικού βάρους ανάλογα με το ύψος μας


Ο υπολογισμός του ιδανικού μας  βάρους ανάλογα με το ύψος μας είναι ο πιο απλός τρόπος να μάθουμε αν το βάρος μας βρίσκεται εντός των φυσιολογικών ορίων. Και παρόλο που η συγκεκριμένη μέθοδος δε λαμβάνει υπόψιν της άλλους σημαντικούς παράγοντες όπως είναι το φύλο και ο σωματότυπος, δεν παύει να αποτελεί μία καλή, πρόχειρη λύση αξιολόγησης.

Διάβασε περισσότερα

Μαγειρική σόδα: Η ουσία που δεν πρέπει να λείπει από την κουζίνα σας


Το όξινο ανθρακικό νάτριο (Sodium Hydrogen Carbonate ή NaHCO3), γνωστό και ως διττανθρακική ή μαγειρική σόδα, είναι ένα συστατικό που συναντάται σε μορφή λευκής σκόνης και το βρίσκουμε σχεδόν σε κάθε κουζίνα όπου συνήθως χρησιμοποιείται ως μέσο διόγκωσης για ζύμες.

Διάβασε περισσότερα