Το καλάθι μου

Συνταγές: Vegan "αυγολέμονο" με ταχίνι


Είτε θέλεις να ακολουθήσεις μία χορτοφαγική-νηστίσιμη διατροφή, είτε απλώς θέλεις να μειώσεις τα προϊόντα ζωικής προέλευσης στη διατροφή σου, η αντικατάσταση κάποιων τροφών μπορεί - τουλάχιστον στην αρχή - να αποτελέσει πρόβλημα.

Συνέχεια...

Συνταγές: Εύκολη μαγιονέζα από αβοκάντο


Η μαγιονέζα αποτελεί αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο δημοφιλείς σάλτσες και έγινε ευρέως γνωστή μέσω της ραγδαίας διάδοσης της γαλλικής κουζίνας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Συνέχεια...

Συνταγές: Άλμη για τη φέτα σας


Η μακρά συντήρηση της φέτας, ως γνωστόν, επιτυγχάνεται συνήθως μέσα σε άλμη. Η άλμη δεν είναι τίποτε άλλο παρά αλατόνερο, το οποίο έχει υποστεί προηγουμένως θερμική επεξεργασία. Για τη συντήρηση λοιπόν της φέτας μας οι επιλογές μας είναι δύο, είτε να ζητήσουμε να μας δώσουν λίγη μαζί με τη φέτα που αγοράσαμε, είτε να τη φτιάξουμε οι ίδιοι.

Συνέχεια...

Συνταγές: Vegan παρμεζάνα με διατροφική μαγιά & σπόρους κάνναβης


Σε άλλη ανάρτηση αναφερθήκαμε στο πώς μπορούμε να φτιάξουμε μία vegan εκδοχή της αγαπημένης μας παρμεζάνας με διατροφική μαγιά και κάσιους. Σήμερα θα προτείνουμε κάτι ακόμα καλύτερο, μία vegan παρμεζάνα με διατροφική μαγιά και αποφλοιωμένους σπόρους κάνναβης!

Συνέχεια...

Συνταγές: Σπιτικό ταχίνι


Το ταχίνι παράγεται από τους σπόρους του σουσαμιού, οι οποίοι περνούν πρώτα από τη διαδικασία της ξήρανσης και έπειτα αλέθονται χωρίς να υπόκεινται σε καμία άλλη επεξεργασία. 

Συνέχεια...

Συνταγές: Σπιτικός ζωμός από περισσεύματα λαχανικών


Το να φτιάξει κανείς το δικό του σπιτικό ζωμό με τα υλικά της αρεσκείας του σαφώς απαιτεί περισσότερο χρόνο και κόπο από το πετάξει απλώς έναν κύβο μέσα σε βραστό νερό. Ωστόσο, στη σημερινή μας ανάρτηση θα δούμε πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας σπιτικό ζωμό, εκμεταλλευόμενοι τη φύρα μερικών ημερών. 

Συνέχεια...

Συνταγές: Σπιτική κέτσαπ


Μία από τις πιο θρεπτικές συντηρημένες τροφές είναι ο πελτές τομάτας κι αυτό χάρη στην πλούσια περιεκτικότητά του σε λυκοπένιο, μία φυτοχημική ουσία που περιέχεται σε μεγάλο βαθμό στην τομάτα και η οποία μάλιστα απορροφάται καλύτερα όταν αυτή έχει επεξεργαστεί θερμικά. 

Συνέχεια...